קריית מוצקין – Top פתרונות עבודה בגובה

הסרטון הזה נקרא קריית מוצקין – Top פתרונות עבודה בגובה .חברת טופ היא חברת בנייה המחזיקה קבלן בניין שמתמחה בעיקר באיטום חיצוני בנוסף הם משמשים גם קבלן שלד הם עושים פרויקטים של חיזוק מבנים הכולל ברגים ואריחים.

הסבר הסרטון קריית מוצקין – Top פתרונות עבודה בגובה
הסבר של הסרטון קריית מוצקין – Top פתרונות עבודה בגובה. אז קודם כל ני שמדבר בסרטון הוא רז אדרי שהוא מעלי החברה והוא אומר ככה.

המגוון של העבודות שאנחנו עושים הוא מאד מאד רחב עבודות גמר של בניין שזה כולל כל האיטום החיצוני אנחנו גם עושים שיקום בטון אתה יודע כל דבר שצריך לעשות בגובה ואין גישה חוץ מסנפלינג אנחנו עושים. אנחנו בTop פתרונות עבודה בגובה לא מתפשרים על האיכות של הציוד אנחנו מחזיקים את הציוד הכי איכותי הכי בטיחותי שהוא כמובן גם הכי יקר העובדים שומרים על הציוד והציוד שומר עליהם בסופו של דבר. אנחנו בחברת Top פתרונות עבודה בגובה אנחנו דואגים שכל מי שעובד אצלנו הוא בעל הכשרה קרבית רחבה ומראה על איכות של אנשים. דבר שהכי חשוב לי בסופו של דבר בעבודה חוץ מהעבודה שאנחנו עושים הוא מתן שרות למי שאנחנו עובדים אתו למי שאנחנו עובדים אתו עם זה קבלנים או אנשים פרטים. בסופו של דבר שאנחנו מסיימים עבודה ואומרים לנו שהיה כף לעבוד איתנו אז זה הכי חשוב בסופו של דבר.