שלבי בנייה ותכנון נכון

תכנון בנייה

מתכננים את הבית החדש שלכם סידרנו בשבילכם דגש על כמה וכמה נושאים:

עיצוב פנים הבית-כדאי לנו לקחת מעצב פנים ?

כדאי לנו לקחת מעצב פנים ?
דעתנו האישית בטח שכן כדאי לנו לקחת מעצב פנים לטובת השיפוצים, מכיוון שאנו נרוויח מכמה כיוונים, הכיוון הראשון והברור לכולם, היכולות של מעצב הפנים הן יכולות גבוהות משלכם בד"כ, לעיצוב של מתחם מסויים, הראיה שלו של החלל, ויכולות ביצועי הדמיה ממוחשבת יגרמו לפחות שאלות ובעיות אצל הלקוחות, מכיוון שהם רואים לפני הבנייה איך יראה המתחם לאחר הבנייה, בנוסף מעצב פנים מבצע תפקיד נוסף וחשוב של בקרה ופיקוח על הבנייה, מכיוון שהוא מחוייב לנו ולעצמו ולרלוונטיות שלו, שהשיפוץ יצא לבסוף כמו שהוא הבטיח לנו, בנוסף מעצבי פנים מודעים לבעיות בנושא האדריכלות יותר מאיתנו, ולפעמים אף יעבדו עם אדריכל קבוע.

בניה וסגירות מול הקבלן המבצע

סיימנו עם שלב העיצוב והתחלנו בשלב הבנייה לאחר סגירות מדוייקות עם הקבלן על חומרי גלם שאנו מעוניינים בהם, כדוגמה: אנו מעוניינים בבית אבן כמו בעין כרם בירושלים, ועל זה סגרנו איתו וכך הוא יצטרך להביא לנו את הבית, עם בניית אבן פנימית, חשוב שמדי פעם נגיע לאיזור הבניה להתעדכן בארבע עניים, איך מתקדמת הבניה, לא לבצע בקרה דרך הטלפון, זה גורם לקשר עם הקבלן ומוודא ששניכם באותו הכיוון ובסנכרון מושלם.

מה כדאי לדעת על עבודות ריצוף ?

ריצוף מהווה שכבת גמר לדירת המגורים, המקנה לה את הייחודיות בהענקת טאץ' סופי לעיצוב החדר.
ליקויי ריצוף בבניה פרטית או חדשה הם חלק גדול מהליקויים המתגלים בדירות מגורים, הנגרמים בעקבות עבודה מרושלת של בעלי מקצוע שונים , ובגלל פגמים באריחי החיפוי והריצוף – בשל כך רק קבלן מקצועי יספק לכם עבודת ריצוף מושלמת !

כאשר קבלני בנייה מתייחסים לחוקי התכנון והבנייה, ועובדים בהתאם לתקנים המתאימים לעבודות ריצוף וחיפוי דירות, לא צפויות בעיות עתידיות של פגמים וליקויים בחדרי המגורים.

עדיף לסמוך על קבלן הבנייה בקניית הריצוף ובמקביל לוודא שבחוזה יהיה רשום כי אתם דורשים
ריצוף סוג א'. אריחי קרמיקה המיועדים לקירות אין להכניס למטרת ריצוף מאחר והם אינם עמידים וישברו במהרה.

דוגמא לריצפות שבוצעו במקוצעיות

איך קבלן ריצוף צריך לתנהל ?

קבלן ריצוף חייב לפעול בהתאם להוראות תקן הריצוף המחייבות עבודת ריצוף תקינה שתחזיק לאורך זמן רב. אלו כמה מעיקרי תקניו של הריצוף: שכבת הטיט המונחת מתחת לאריחים לא תהיה מורכבת מסיד, בעת החיפוי- יש צורך למלא את המרווחים בין המרצפות ברובע בכדי למנוע את שקיעת הרצפות וחדירת מים לתשתית. ולאחר סיום עבודות ריצוף, יש לכסות את המשטח ולהגן עליו מפני חומרי בניין ומזיהום.

כשבוע מרגע סיום עבודות ריצוף יש לבצע עבודת ליטוש אבן ראשונית לצורך הסרת שאריות מלט. אחר כך מבצעים ליטוש סופי ממלאים את המרווחים הנותרים ברובע, מייבשים מלטשים באבן ליטוש עדינה שוטפים ושוב מייבשים.יש לשים לב כי קבלן ריצוף לא הרכיב לכם אריחים פגועים במרכז החדר כי אם במקומות נסתרים יותר.

בנוסף יש לוודא שהפאנלים הינם מאותו הסוג והגוון של האריחים. אנו ממליצים שאת כל עבודות ריצוף הבית תשאירו לנו מכיוון שאנו מוודאים שעבודות הריצוף נעשות בצורה מקצועית ונקייה , בעבודות ריצוף יש להיות מקצועי מיומן ומדוייק !
עבודות ריצוף וחיפוי חדרים רטובים יותר יש לבצע רק בסיום ביצוע מערכות אינסטלציה ודלוחין, ביצוע מערכות איטום והרבצת טיח בטון על הקירות.

פרג בנייה כאן לשירותכם לכל שאלה ניתן לפנות אלינו במס' הטלפון : 0508307870 או במילוי הטופס ליצירת קשר ונחזור אליכם תוך זמן קצר .

כתבות נוספות

שלבי בנייה

מה תהליך שלבי הבנייה ?

אדם הרוצה לבנות בית צריך להתייעץ קודם עם אדריכל. עליו למצוא מגרש מתאים ולהשיג את רישיון הבניה. האדריכל מודד את המגרש, תוך התחשבות בשיפוע הקרקע

המשך קריאה »